PŁYN HAMULCOWY R3/DOT3 500 ML
Indeks katalogowy: ME40399
- Końcówka asortymentu
- Dostawa: od
- Odbiór osobisty: od
- Kategoria:
- TUNING KRAJ
- Opak. zbiorcze do rabatowania:
- 0
- Opis w systemie zamówień:
- CENA NIE PODLEGA RABATOWANIU!
- Kod producenta:
- T100 OP.ZB. 12 SZT KARTON
- Promocja:
- Nie
- Plik zdjęcia:
- ME40399.jpg
- System zamówień:
- JACKY
- Głębokość opakowania [cm]:
- 5
- Kraj pochodzenia:
- Polska
- Producent:
- PAWEŁ JANUSZ SZCZEPAŃSKI MELLE
- Szerokość opakowania [cm]:
- 9,5
- Waga opakowania [kg]:
- 0,547
- Wysokość opakowania [cm]:
- 17,5
6,51 zł brutto / szt.
Opis
K2 R3 to w pełni syntetyczny najwyższej jakości płyn hamulcowy o temperaturze wrzenia pow. 240 st. C. Płyn hamulcowy R3 stosowany jest w samochodowych układach hamulcowych. Jest przeznaczony do wymiany i uzupełnienia płynu we wszystkich pojazdach, gdzie instrukcja obsługi nakazuje stosowanie płynu R3 lub DOT3.
K2 R3 jest w pełni mieszalny z innymi płynami klasy R3 lub DOT3. W starszych samochodach zastępuje dotychczas stosowany płyn R3, dzięki czemu znacznie poprawia bezpieczeństwo eksploatacji samochodu.
Płyn hamulcowy R3 posiada wysoką stabilność chemiczną, doskonałe własności reologiczne w niskich i wysokich temperaturach. Jest neutralny dla uszczelnień i stopów metali stosowanych w układach hamulcowych.
Waga 500 g spełnia wymagania wszelkich norm obowiązujących w Polsce PN-C/40005 oraz ITS znak B a także norm amerykańskich No 116 DOT3, ISO 4925, SAE J 1173.
Zaleca się wymianę co 2 lata lub co 40 tys. kilometrów przebiegu.
K2 R3 jest w pełni mieszalny z innymi płynami klasy R3 lub DOT3. W starszych samochodach zastępuje dotychczas stosowany płyn R3, dzięki czemu znacznie poprawia bezpieczeństwo eksploatacji samochodu.
Płyn hamulcowy R3 posiada wysoką stabilność chemiczną, doskonałe własności reologiczne w niskich i wysokich temperaturach. Jest neutralny dla uszczelnień i stopów metali stosowanych w układach hamulcowych.
Waga 500 g spełnia wymagania wszelkich norm obowiązujących w Polsce PN-C/40005 oraz ITS znak B a także norm amerykańskich No 116 DOT3, ISO 4925, SAE J 1173.
Zaleca się wymianę co 2 lata lub co 40 tys. kilometrów przebiegu.